ponedjeljak, 23. veljače 2015.

Ne znam.

Došlo je do toga da je moja najčešća misao u glavi ne znam.
Tako da ne znam ni hoću li da pišem ovdje.
Ne znam ni gdje ću zapravo da nastavim da pišem.

Ne znam dobro nijednu prezentaciju iz procesa.
Ne znam još uvijek zadatke da valja.
Ne znam ništa.

U stanju sam izgubljenosti.
Skupljam komadiće i stavljam ih polako na svoja mjesta.
Nadajuć' se da će mi slika uskoro biti jasna.

Razbistrit će se misli.
Podići će se magla.
I sve će biti dobro.
Jer mora biti dobro.
Uvijek bude.

Ima jedna prelijepa knjiga koju čitam svako jutro.
S kratkim mislima, isječcima, razmišljanjima za svaki dan u godini.
Za 18.veljače u gornjem lijevom kutu stranice je pisalo:

Uvijek postoji
djelić svijeta
koji možemo popraviti
-sama sebe.

Gabriel Marcel 
























P.S. Završila sam svoj prvi video. Čim prođe ispit započinjem sa novim. :D

2 komentara:

Anonimno kaže...

Kakav video? De da vidim :D

Ne znam je sasvim dovoljno nekad.

Katherine kaže...

hej ne ulazim ovdje često i ne pišem više ovdje :) koristim samo profil da komentiram vama drugima postove
objavila sam video na svome blogu na blogger.ba, ništa posebno bitno, lyrics video za jednu pjesmu sto ju jako volim :D