nedjelja, 8. veljače 2015.

Novi pocetak :)

Sjecam se da sam jednom negdje i nekad bila napisala:

"A voljela bih da sam bijela kao snijeg, moje misli, moje ruke, moja   djela...sve da je bijelo. Ali nisam."

Ne sjecam se kada ni zasto. Ali eto. Ta mi je recenica veceras u mislima. Neke stvari treba promjeniti. Zapoceti iznova. Ne vrijedi sjecati se, drzati se starih dana. Ako se okrenes ka novima mozes stvoriti jos lijepih uspomena.

Najvise se covjek izgubi kada mu previse postane bitno misljenje drugoga. Onda izgubi sebe. Jednom mi rece moj najdrazi fratar: Kada je Bog na prvome mjestu onda je sve na svome mjestu. Ja ne trebam tudi pljesak niti hvalu.

Sasula sam ovdje mnostvo stvari. Ali ja vidim medu njima onu tanku nit koja ih veze. Veceras sam pozeljela da sam bijela. Da mi je dusa bijela.

Konacno se vratila stara ja. Tek sad osjecam da mogu da pisem kao  prije. Cini se da je ovo napokon postao moj novi dom.


Nema komentara: